DIY: vugge ble til gyngebenk

For en tid tilbake var jeg i familiebesøk hos min kjære kusine.  Hun hadde pyntet til selvskap i hagen. Så gjennomført og vakkert. Rundt barnebordet var det dekket med barnestoler i forskjellige farger og fasonger, deriblandt en gyngebenk som var laget av en vugge.

Jeg forelsket med hodestups i gyngebenken, en slik ville jeg og ha!

Jeg hadde  faktisk en ekstra vugge stående i boden, som jeg hadde kjøpt på en gjenbruksbutikk for 200 kr. Jeg klarte ikke å gå forbi den siden den var så billig, men jeg visste ikke hva jeg skulle bruke den til da jeg allerede hadde 2 vugger stående etter barna mine. Men med meg hjem ble den, jeg kunne jo bare selge den igjen om jeg ikke fikk brukt for den… hehe… kall meg gjerne sprø….

vugge

Det tok ikke mangen dager før vuggen ble hentet opp fra boden, og mannen fikk jobben med å sage vekk den ene siden. Vuggen fikk seg så noen malingsstrøk med hvit maling, og jeg kunne smile stolt over at jeg hadde min egen gyngebenk!

vugge1

vugge3

Etiketter: ,