DIY: H&M-vest!

Nå som vi er i full gang med oppussing/renovering av huset, blir det lite tid til strikking. Dermed ble jeg hoppende glad da jeg fant denne nydelige vesten på H&M.

Første gang lillesøster brukte vesten fikk jeg flere kommentarer om jeg hadde strikket den selv. Og alle så med store øyne da jeg fortalte at den var kjøpt på butikken!

Jeg ønsket å gjøre vesten litt mer personlig og “hjemmestrikket”, og bestemte meg derfor for å bytte knapper på den.

vest (1)

vest (2)

Største utfordringen var å bestemme meg for hvilke knapper jeg skulle velge.

For en tid tilbake oppdaget jeg nemmelig ebay-verden som er der ute, og da skal jeg love at det ble mangen knappe-pakker i posten til meg!

En dag fikk jeg en ebay-pakke i postkassen som ikke var til meg, og da jeg løp ut i gangen når jeg hørte at postmannen kom (han kom alltid kl 12.30 i byen der jeg bodde, og jeg hadde mammapermisjon, derfor hadde jeg fått med meg dette) fortalte postmannen: “JEG TENTER PÅ DEG HVER GANG JEG SER EN EBAY-PAKKE”. *flaut*. Ja, jeg roet meg litt i ebay-knappe-bestillingen da! hehe! Men nok om mine knappe historier….

vest (3)

Noen minutter seinere var knappene byttet og alle merkelappene fjernet, ja nå ser den så hjemmestrikket ut at jeg lurer nesten meg selv!

vest (4)

vest (5)

vest (6)

Jeg er kjempe fornøyd, og lillesøster har fått seg en nydelig vest, selv om den ikke er helt hjemmestrikket…

Etiketter: