GIVE AWAY!

Jeg vil feire 3 mnd som blogger med en liten GIVE AWAY her hos meg! 3 mnd, 5185 besøkende, 10 500 sidevisninger og 52 fantastiske følgere! Bloggen hadde ikke vært noe uten dere, og alle de koselige kommentarene dere legger igjen!  Jeg blir så glad!

Jeg føler bloggen fremdeles er “litt på vent”. Jeg har så utrolig mange planer, så mange ting jeg vil vise. Men fremdeles er vi midt i renoveringskaoset, så de fine helhetsbildene lar fremdeles vente litt på seg, men de kommer snart- jeg lover!

giveaway4

Premien du kan vinne denne gangen er en nydelig liten væske fra glitter! Jeg har en lik, og jeg bare elsker den!  Lyst på en du og?

1 lodd = kommentar i dette innlegget

2 lodd = kommentar i dette innlegget + fast følger

3 lodd = kommentar i dette innlegget + fast følger + link med bilde på din blogg (bruk det øverste eller nederste bildet i dette innlegget)

Totalt kan du altså få 3 lodd. Fint om du skriver hvor mange lodd du tar i innlegget ditt! Håper du vil være med på min GIVE AWAY!

given

giveawayer

Etiketter: