fredag 27. januar 2012

Ny stue = Nye puter! +DIY

Med ny stue, kom også behovet for nye puter. Nå har jeg fått satt meg ned å sydd ferdig 3 stykker. Flere er under planlegging og produksjon!

puter

Jeg måtte selvfølgelig ha en svart/hvit stripete pute. Storebror var med på stoffbutikken, og ville ha en pute med hus på til rommet sitt - så spørs hvor lenge den puten får bo i kjellerstuen.

puter2

Når vi først var igang med “DIY: mennesketegninger” med storebror på 4 år, laget vi også en pute! Han malte med svart tekstilmaling på hvitt stoff, og jeg har sydd putetrekk av det etterpå!

puter4

16 kommentarer:

Banebakken sa...

...elsker det!
Du har bare så masse
herlig inspirasjon! Flinka : )

GOD helg!

adales verden sa...

Kjempefine, så flink du er! Jeg har kjøpt meg stripeputer.. Er ikke så glad i å sy jeg;)) syns de er så herlige de bildene dine og!! God helg!

cathrine sa...

Hei!
Så flink du er, og så kule puter da! :) Passer fint både til stue og barnerom :) Ha en fin fredag.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Så herlige desse barnefigurane du har laga forskjellige ting av☺ Digga det!
Er eit tips eg kjem til å ta med meg☺

Fiiiine puter☺

God helg☺

Klem M♥

expojippi sa...

Så fine puter!! Puter alltid prikken over I en =)
Superherlig den sønnen din har lagd da!

Fin fredag.
Ane

Lang Rekke sa...

Guri malla så fint det kommer til å bli nede i kjellerstuen deres. Putene var bare knallstilige. Likte veldig godt husputen, og den selvmalte så klart!!

Klem og god helg

Gammelt og nytt sa...

Så kule de var=0))Liker veldig godt svart og hvitte striper<3 Er så mye fint på bloggen din=0))Så gøy å se. Ha en fin helg=0)) Klem

Fru Belima sa...

Lekre puter!!! kan jeg spørre hvor du har handlet stoffet til putene? Superkul var puta som gutten din har malt på... en god ide som jeg gjerne tar litt inspirasjon fra.. God helg! hilsen mariann

Anines hvite verden sa...

Fine de var!! Flink du er, og ikke minst kreativ!

God helg til deg!

Klemklem

Silje sa...

Så fine puter! Og bilder :)
Flinke storebror da <3

Ha en fin kveld!
klem fra Silje

Har en drøm... sa...

Fantastiske puter!!
Elsker den som lille har tegnet på:)
Flott blogg du har, legger deg i bloggrollen min jeg, så kommer jeg straks tilbake ♥

Ha en fin fredag!

Sommerhuset i bakken sa...

Så fin blogg du har ;-) Fant deg inne hos Fabelaktige Maia - og likte meg godt her. Kommer mer enn gjerne tilbake ;-)

Veldig flott bilde du har med i Maias konkurranse også. Lykke til!

Ha en super lørdag!

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Nydelige puter,me like ☺
Super flink til å gi inspiriasjon ☺
-Beate-

Elisabeth sa...

Så flink du er som syr selv : )
Finfine puter!

Tusen takk for god bedring-hilsen,
nå har vi hatt mine foreldre her som har lekt, kost
og laget middag - deilig : )
..også er mannen ute for å kjøpe Ben & Jerrys,
beste middel mot sår hals!
Klem Elisabeth

Carmina sa...

Jeg elsker dette stedet for barn. Kontrasten med svart og hvitt er flott!

Carmina

www.interiorsoriginals.blogspot.com

Rafaela InteriorJunkie sa...

Great! Love your idea :)

Following via bloglovin :)