Spørsmål og svar

Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere har lagt igjen i det siste. Dere gjør at jeg får lyst å fortsette med bloggingen!

Jeg har fått noen spørsmål – her kommer noen svar! Er det noe mer dere lurer på, kan dere legge igjen en kommentar, så skal jeg prøve å svare på det.

puter2[4][1]

De hvite skapene i kjellerstuen er BESTÅ fra IKEA. Dørene finnes både i hvite høyglans, og hvite uten høyglans. Selv har vi valgt dørene som er uten høyglans.

Skapene er montert på noen små bein som følger med i pakkene, da er det ikke noe problem å åpne dørene. Skapene står altså ikke rett ned på gulvet – da tror jeg ikke vi hadde klart å åpne dørene!

Skapene kan henges på veggen om du ønsker det, det har vi selv gjort i andre rom her i huset!

Stoffet jeg har brukt til å sy puter av er kjøpt på STOFF OG STIL, der selger de også tekstilmaling!  Vi har brukt bomullstoff på puten storebror har malt. På adventskalenderen jeg laget til ungene malte jeg på linstoff, det gikk også fint! Er bare å prøve seg frem!

barnerommet2[4][1]

Kaninlampen er fra EGMONT TOYS. De vi har ble kjøpt på sprell.no. Hvis du googler egmont kaninlampe får du opp flere alternativer, og prisen kan variere endel fra plass til plass.

h[4][1]

Verktøykassen er malt med gul BENGALACK fra jotun. Fargekoden på denne er SO580-Y10R.

Etiketter: