tirsdag 17. april 2012

Storebror har laget skilt!

Da har lekebutikken endelig fått navn. Kansje ikke det mest originale, men vi er storfornøyde. Valget falt på noe så enkelt som “butikk”. For å få fin barneskrift, tegnet storebror først bokstavene på skiltet med en blyant. Etterpå malte jeg forsiktig med svart emaljelakk på blyantstrekene.

butikk1

Vi ble begge fornøyd med resultatet. Påskebrusen er drukket opp, så for øyeblikket er det kjeks og rester etter påskesnopet som er til salgs i butikken.

butikk6

Noen små blomster fra hagen pynter opp på butikkdisken.

butikken

Jeg har laget en liten vimpelrekke av noen små fargekart. Jeg klippet de ut, og sydde de sammen til en vimpelrekke med symaskinen.

butikken1

Det lilla “koseteppet”  med bilder av storebror sydde jeg til han da han var liten. Kjekk måte å vise frem favorittbildene på!

butikk5

15 kommentarer:

DagensInteriør sa...

Så smarte løsninger! Riktig fint (:

- L

Potrina sa...

Herlig!!

Elsker bildene dine :)

Villa Oss sa...

Dere har all grunn for å være fornøyde, for dette var knall fint! Flink gutt :)

Ha en herlig tirsdag!

Snedig Snelle sa...

Først og fremst må eg sei at det va utrolig fine bilder! Og butikken va kjempefin! :-)

Har en drøm... sa...

Hihi, så herlig:)
Butikk var et fint navn ♥
Utrolig koselig altså, her tipper jeg dere koser dere max:)

Ha en fin fin kveld:)

Høytrykk sa...

Så gøy med egen butikk! Den kan jeg tenke meg blir populær. Det hadde den i hvert fall blitt her hjemme. :)
Fine bilder med lekre farger!

Synøve sa...

Butikk må da være det eneste fornuftige navnet :))) Kjempefint - dere er bare så flinke:) Klem til både daglig leder og kunder:)

Gry sa...

Du er en av mine favorittblogger:-) Så jeg har derfor veldig lyst til å gi deg en Blogg-Award!

Se inne på bloggen min for lese litt om hva

Igi sa...

Så fint skiltet ble! Teppet ser nydelig ut.
Klem

Sommerjenten sa...

Så utrolig stilig! Lekkert! Kjempesøt disk :) Du er jammen meg kreativ :)

Fortsatt fin kveld.

klem Lene

KROnPRINSESSENE sa...

Utrolig koselig og fint :)
Tenker han er stolt over arbeidet han har gjort...
Så kjekt å involvere barna!
Klem May Helen

Kristin sa...

Så fin butikken er altså! Og så synes jeg det er så koselig at bror får være med på det også:) Takk for teppetipset - det ser nydelig ut og er absolutt noe jeg bør prøve:)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Fru Samuelsen sa...

Så flotte bilder!! Fantastisk lilla teppe!! Så gøy å bruke bilder!!!

Klem

Fruehuset sa...

Koselig med butikk!
Det er nok stas med så flott butikk for dei små:)

Eg har ein give away på min blogg om du har lyst å vera med:)

Helsing Marianne:)

Bjørkli Søndre sa...

Herlige bilder! Fant deg gjennom urørt på nib og det er jeg glad for. Følger deg gjerne på veien mot drømmehjemmet. Du er godt på vei allerede!