Før og etter: Toalettet

I dag er jeg både glad og litt lei meg. Glad fordi jeg endelig har fått tilbake pcen min, og litt lei meg for at jeg ikke finner de FØR bildene jeg har gledet meg til å vise fra toalettet. Etter å ha leitet gjennom utallige bilder som er tatt siden vi flyttet inn her, må jeg bare innse at jeg ikke finner de…

Jeg har funnet frem et bilde av toalettet fra finn annonsen, så dere får se hvordan det var når vi overtok huset - men det var UNDERVEIS bildene som var de gøyeste!

87_2132337973_xl[1]

Tapeten på toalettet var helt løs, så den var enkel å fjerne. Under tapeten kom det frem tidenes retrotapet! STORE orange blomster med grønne blader pyntet opp på alle fire veggene. I tillegg til det grønne gulvet viste det seg også at TAKET hadde vært malt grønt! Det lille toalettet var altså grønt/orange fra topp til tå!!!

toalettet

Nå er toalettet blitt hvitt, med værbitte gamle planker som kontrast! Jeg er storfornøyd! Fremdeles er det flere ting som mangler her inne, blandt annet speil over vasken og lys! Men jeg har planen klar…

IMG_3592

Jeg har fått noen spørsmål hvor innredningen er fra. Vasken er kjøpt på bademiljø, armaturet er kjøpt på obs bygg. Selve skapet er kjøpt på ikea. Det var beregnet på en annen vask, så skapet manglet plate på toppen. Den laget vi selv av en hobbyplate som vi kuttet til i riktig størrelse og malte hvit. Så festet vi de gamle plankene på toppen.

toalettet2

Noen lurte på om vi ville klare å holde skapet fri for fukt når vi brukte de gamle plankene. Dette er selvfølgelig noe vi har tenkt på. Dette toalettet blir ikke brukt til daglig, da har vi 2 andre bad vi bruker. Dette blir mest brukt når vi har gjester på besøk. Så det er lite vann som vil bli sølt på plankene. I tillegg er planen å undersøke om jeg kan få tak i en blank olje som jeg kan smøre inn i treet, kansje jeg kan bruke en olje som er beregnet på heltre kjøkkenbenker? 

Etiketter: