tirsdag 20. november 2012

Forberedelser…

Så smått begynner det å bli litt julestemning her i huset. Jeg koser meg med planleggingen. 1 desember skal kassene med julepynt hentes ned fra loftet – jeg gleder meg!

IMG_3013

Noen fine trestjerner og en julerose er kommet i hus.

IMG_3016

På oppslagstavlen har jeg hengt opp noen inspirasjonsbilder og oppskrifter som jeg har klippet ut fra et blad. I år tror jeg at jeg vil prøve meg på noen nye sorter julesnop!

IMG_3062

Det hvite hjertet i treperler fant jeg på kremmerhuset, de har mye fin julepynt i år. Jeg har pyntet litt i kjellerstuen, det skal dere snart få se!

IMG_3073

Ønsker dere en fin tirsdag!

8 kommentarer:

Fru Usken sa...

Det er kjekt med forberedelser ja! jeg kjenner det sniker seg på her og;)

Lillekatt sa...

Ha en herlig tirsdag, du og!!

Minmill sa...

Jeg har begynt allerede med litt pynt. Tror vi bloggere er litt ekstreme på dette med julepynt. Vi vil jo så gjerne lage litt innlegg om alt det fine vi finner på. Gleder meg til å se mer av din julepynt. De var kule de små lysestakene i drivved forresten.

Fru Mosbron sa...

Enig i at Kremmerhuset har myyye fint:) Og på Åkra, Amfi er de så flink å få det frem og!

Gleder meg til å se bilder av kjellerstuen:)

Camilla sa...

Det er så koselig me juleforbredelser:) Fine bilder! De julerosene er så fine!
Fin tirsdag til deg

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Fin inspirasjonstavle og de små stjerne-stakene var så skjønne :) God fortsettelse av forberedelser, det går raskt mot advent nå :)

Høytrykk sa...

Stemningsfulle bilder!

Fru Andersen sa...

Fine bilder!
Smart å henge opp litt inspirasjonsbilder, morsomt å lage noe annet enn bare kaker :-)
Vakker julerose!

Ha en fin ettermiddag!