mandag 10. desember 2012

Adventslys med DIY

I år som i fjord står adventslysene på et rundt betongfat. Hvite store kubbelys er pyntet med noen lerkekvister – enkelt og dekorativt.

IMG_3423

Jeg er litt seint ute med å vise bilder av adventslysene, nå brenner det allerede 2 lys! Koselig på mørke vinterkvelder.

lys

Betongfatet har jeg støpt selv. Jeg brukte en stooor bøtte (125 liter), festet plastikk i bunnen på den, blandet betong og helte det oppi bøtten. Så var det bare å vente 2-3 dager på at det skulle bli skikkelig tørt, før jeg løftet betongfatet ut av bøtten!

adventslys

Ønsker deg en fortsatt fin adventstid!

10 kommentarer:

Fru Mosbron sa...

Kjempefint:)
Har og lyst å støpe noe, må bare finne ut hva;)

Ha ei fin ny uke:)

Charlotte

Min Lykke sa...

For et stilig fat!! Lekker adventstake!!:)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Martine vianen sa...

Very nice place, is it yours. Love it al.
Good weekend, Martine Vianen

Anonym sa...

Lekkert :))Gøy at du delte "oppskriften"¨Nå skal jeg prøve juhu :))

Gunn Beate

Monica Barken sa...

For et flott fat du har støpt. Og en orginal og stilig adventstake :) Ei fin førjulesuke til deg.

vosges paris sa...

Hey I was wondering if you could sent me an email . I tried to email you but it does not work ;(
my email is vosgesparis(a)gmail.com

thanks ;) Love your place!!

ved siden av sa...

Er stadig vekk innom for å se om her er noe nytt;) regner med dere har hatt en travel, og fin juletid sammen:)
vil bare takke for inspirasjon, jeg nyter virkelig både bilder, ideer og styling her hos deg!
Ønsker deg en fin start på 2013, og gleder meg til å følge deg videre!
klem nina

ved siden av sa...

Oioioi! Gratulerer sååå mye:)
ikke rart det har vært rolig på bloggen din!
Håper dere nyter dagene, juletida og ikke minst hverandre:)
Fin feiring imorgen:)
klemklem

Monica/ Twist sa...

For et nydelig fat og inspirerende blogg du har!
Jeg har sendt deg to mailer, men får de bare i retur...
Noe feil med din mail kanskje?
Kan jeg låne noen bilder av deg?
Du kan nå meg på:
www.twist24.com eller
monica@twist24.com
Håper å høre ifra deg
Klem;)

Interiorblogg by Anita sa...

Nå har jeg kikket igjennom masse på bloggen din, er en stund siden jeg har vært innom deg. Har blitt lite tid til å kikke rundt i blogglandia i det siste desverre.

Herlig inspirasjon, og så masse flotte bilder :)

Stuebordet i dette innlegget, er det kjøpt på Living ? :) Er på utkikk etter nytt bord om dagen :)

Ha en fin uke :)
Klemmer :)