tirsdag 8. januar 2013

DIY: Flylampe

Storebror ønsket seg en flylampe på rommet sitt. Jeg hadde planen klar for hvordan den skulle bli. Men etter måneder uten at det skjedde noe, var det bare å innse at planen ikke kom til å bli gjennomført. 

IMG_2272

Men på en handletur i høst kom jeg over dette “gamle” flyet. Jeg likte det veldig godt, så det fikk bli med hjem.

IMG_2336

Jeg fant frem litt sen, og på 1-2-3 hadde storebror fått seg en flylampe. Både han og jeg ble fornøyd med resultatet.

IMG_2277

Tusen takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg. Jeg blir så utrolig glad for at dere tar dere tid til å legge igjen en kommentar til meg! TUSEN TAKK!

12 kommentarer:

Huset på Grønnmyra sa...

Dette ble kjempestilig.
Skjønner godt at du har en rimelig fornøyd gutt :)
Klem fra Jeanette

Lillekatt sa...

Så kult!!

Heidi (Vidunderleg) sa...

Så herleg!

Wooncafé 39 sa...

oooh what a lovely light :)

Lillian sa...

Stilig :) så kreativt!

Blåbærtua sa...

Så utrulig flott det blei,knallfint fly:)
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Pink lady sa...

Kjempefint!
SÅ lenge de er fornøyd er alt godt:)

Ha en fin onsdagskveld da!

ved siden av sa...

TØFF flylampe! Du er rett og slett superkreativ, og min største inspirasjonskilde! Takk for at du deler:)
klem nina

Maris Gyngestol sa...

Så kul lampe! Flyet var jo råstilig -det så skikkelig gammelt ut! :) Lekker kjellerstua under her ble også! Litt av en jobb dere har hatt der, men det var vel verdt det?!

Ønsker deg en fin kveld!
-Mari

Christine sa...

What a nice idea the lamp with the airplane.
I like your renovation ideas too. What color can change the whole character of a room. Very good realization!

Klem Christine

Flisan sa...

Veldig veldig kult !!! god helg

Småregn sa...

Kjempetøff, Line! Har sagt det utallige ganger før, men sier det igjen: DU er så kreativ, og sammen får dere til så mye! Tenker 5-åringen er fornøyd :) Det bør dere alle være!

klem