Vinnerlykke + I det barnslige hjørnet…

Da vi skulle gå fra å være en familie på 4, til å bli en familie på 5, var det ingen utvei – vi trengte en større seng! Vi hadde (alt for lenge…) klart oss med en liten seng på 150 cm. Det var trangt når det kom små barn krypende opp i sengen i løpet av natten. Mens jeg gikk på jakt etter noen gode madrasser, snekret og malte mannen en ny seng til oss!

IMG_7666

Sengegavlen vi hadde snekret tidligere ble for liten til den nye sengen, og rommet ble med ett veldig tomt og upersonlig – selv om vi hadde verdens kuleste seng! Jeg måtte gjøre noe, rommet måtte males på nytt! Men ettersom jeg var høygravid, og mannen hadde nok av andre prosjekter å ta seg til, så ble det med tanken.

IMG_7779

Nå er rommet endelig ferdig malt, og ungene har innredet det! Storebror har skrevet en koselig lapp som henger på veggen, lillesøster har malt på puter, og lillebror har fått avtrykk av føttene sine på en pute.

I oktoberutgaven av Bolig Pluss ble det avslørt vinnerene av “Norges vakreste hjem 2013”. Det er utrolig gøy å kunne avsløre at vi kom på 2 plass! Utrolig gøy! Nå koser jeg meg med å lese i bladet, det er stor stas å se sitt eget hjem på trykk i et så fint interiørmagasin!

ikke fullt så kjekt å se bilder av seg selv som høygravid, 3 uker før lillebror kom til verden

IMG_7705

Etiketter: , ,