Lekebutikk

Jeg husker det som om det var i går – vi hadde bodd i huset i ca 2 uker. En ettermiddag  jeg var oppe på loftet oppdaget jeg det. Det lille mørke rommet gjemt bak en liten dør. Tenk at jeg ikke hadde sett dette rommet før! Jeg så med en gang potensialet i det lille rommet, her skulle ungene få sin egen lekebutikk!

lekebutikken

Jeg hadde egentlig lyst til å sette igang på “prosjekt-lekebutikk” med det samme. Men med et helt hus som skulle totalrenoveres var det bare til å innse at det faktisk var mye viktigere å få i stand bad/kjøkken/soverom osv.

bilde (23)

Det skulle vise seg at det tok 2,5 år før den lille lekebutikken endelig skulle bli virkelig. Men i dag kan jeg endelig vise noen før og etter bilder!

FØR:

lekebutikk (1)

Bildene er kornete og i dårlig kvalitet. Dagslyset slipper ikke inn i det lille rommet, så bildene må bli tatt ved hjelp av lampelys, og det er ikke lett….

Ungene har laget flere av lekene som de “selger” i butikken sin. Her er et instagrambilde av noen av lekene. De har tegnet med tekstiltusjer på bomullsstoff, og så har jeg sydd puter av tegningene etterpå. Kjempe gøy!

instagram

Etiketter: