Babyshower

I går arrangerte jeg babyshower for to fantastiske damer, og de fine gravidmagene deres.

IMG_0340

Brusflasker ble pyntet med hvitt stoff og bleienåler. Bordet var pyntet med ultralydbilder. Alle gjestene fikk i tillegg hver sin liten tåteflaske med nonstop oppi…

babyshower

Potter ble brukt som skåler til sjokolade (som skulle etterligne bæsj..)

IMG_0361

Babytiden innebærer mye kos, men også endel fokus på tiss og bæsj. Alle gjestene fikk derfor hver sin shot med tiss og bæsj (appelsinsaft og sjokolade). Over bordet var det pyntet med en girlander, og 5 bleier som hang ned fra taket. Jeg brukte smilsjokolade, centersjokolade og sjokoladesaus for å pynte opp bleiene…

babyshower1

Bleiekaker måtte hedersgjestene selvfølgelig få. Men istedet for å pynte bleiekakene med gaver, la jeg de i en korg. Med alle gjestene som tilskuere måtte gavene åpnes etter rekkefølge, mens jeg kom med noen korte ledertråder til hver gave. Betingelsen for å få åpne gavene, var at de måtte prøve på de ulike gavene.

Jeg hadde 10 gaver til hver:

babyshower2

Vi hadde flere andre leker også.

IMG_0570

Det ble en koselig kveld med MYE latter!!!

IMG_0433

Dagslyset var forsvunnet før kakene kom på bordet. Den nydelige gravidkaken var kjempe god. Magen var en bløtekake, og puppene var sjokoladekake. Og pavlovaen – klarer dere å se hva det skal forestille??

babyshower3

Etiketter: