Juletreet

Endelig er det i hus. Juletreet som får meg til å smile bredt. En skulle bare visst hvor mye energi jeg har brukt på akkurat dette treet, i form av tanker og drømmer.

juletreet (2)

For flere år siden så jeg et bilde av et juletre med kongler på – jeg visste med det samme at et slik tre ville jeg også ha en gang. I åresvis har jeg tittet ut på tretoppene når vi har vært på bilturer, og sett hvor det vokser trær med kongler på. I åresvis har jeg pyntet med edelgran – og jeg har vært fornøyd med det - men drømmen om et tre med kongler på har aldri forsvunnet.

juletreet (1)

Nå er drømmetreet i hus. Takket være min snille mann. Jeg er så takknemlig for at han finner seg i alle mine sprøe ideer – ja, for det er jo litt spesielt å drømme om et juletre med kongler på.

I morgen skal det pyntes.

Etiketter: