Hvordan DIY hermetikkboks

Siden jeg fikk noen spørsmål om hvordan hermetikkboksene hadde fått sin makeover tenkte jeg  at jeg skulle vise det, er så kjekt å få kommentarer fra dere!

Jeg hadde desverre ingen hermetikkbokser i hus, derfor viser jeg fremgangsmåten på barnematglass – fremgangsmåten er helt den samme!

diy1

Du trenger decoupage (jeg har kjøpt på panduro), pensel, servietter, hermetikkbokser og eventuelt hvit maling. Hermetikkboksene fikk seg noen omganger med hvit maling, jeg brukte bare noe maling vi hadde stående her i oppussingsprosjektet vårt…

diy23

Start med å fjerne de 2 hvite lagene på servietten, slik at du kun har det fremste laget med bildet på…

diy3

Klipp servietten til i ønsket størrelse..

diy4

Mal hvit om du ønsker det…

diy5

Påfør decoupage forsiktig, det er lett for at servietten revner. Når du har påført rundt hele glasset/hermetikkboksen lar du den tørke i 2 timer før du påfører et lag til med decoupage. FERDIG! Enkelt og lekkert!

diy

diy6

Etiketter: