Natur

Har du noen gang hørt lyden av bølger som treffer en strand full av rullesteiner, og når bølgen trekker seg tilbake, så ruller steinene etter i dragsuget av vannet?

Den lyden var jeg så heldig å få høre i går. Jeg har besøkt strender med rullesteiner flere ganger tidligere, men aldri opplevd noe lignende. Lyden av rullende stein var mektig, vanskelig å beskrive med ord. En lyd som har satt seg på minnet, en lyd som bare må oppleves.

steinerIMG_1378

Det er på slike dager en virkelig setter pris på den vakre naturen vi har rundt oss.

IMG_1346IMG_1349

Hva er vell finere enn naturens egne hjerter?

IMG_1400IMG_1357

Naturen er full av nydelige detaljer, som er til stor inspirasjon for meg.

IMG_1361IMG_1407

Å, så glad jeg er for at snøen enda ikke har gjort sin innmarsj, slik at jeg fremdeles kan nyte alle disse nydelige detaljene. Det blir stor glede når snøen kommer også, men jeg er glad for at den fremdeles lar vente på seg.

IMG_1348IMG_1351

Hjertet hoppet et lite ekstra hopp da jeg fant den lille stubben på det høyre bildet, den har fått bli med hjem, og jeg har allerede planer for den. Først må den få tørke skikkelig.

IMG_1404IMG_1408

God søndag til dere alle.

Etiketter: