Endelig er den her!

Med mann og unger klare i bilen for å reise på hytten, tittet jeg ned i postkassen vår i går. Og der lå den – hentelappen jeg har ventet på såååå lenge. 15 minutter før postkontoret skulle stenge.

Jeg hoppet inn i bilen, og vi kjørte avsted. Spent satt jeg i bilen, endelig skulle jeg få se i boken!!! Vi kom til rundkjøringen, og mannen svinger av mot hytten. “TIL POSTKONTORET” nærmest roper jeg ut i bilen “DU KJØRER FEIL VEI!”…

boken1

Vi fikk kjørt en omvei, og kom oss omsider frem til postkontoret. Det var fremdeles åpent! Jeg hoppet ut av bilden og småløp inn. Heldigvis var det ingen kø, så jeg fikk komme til med det samme. Den hyggelige damen i skranken fant pakken min, jeg tok i mot den og gikk fornøyd ut i bilen. Magen var full av sommerfugler!

bok (2)

Da jeg fikk satt meg inn igjen i bilen spør mannen “Hvorfor hoppet du ut av bilen i fart, du kunne da ha ventet til jeg hadde stoppet bilen”. “Gjorde jeg det?” sier jeg - det var mer enn jeg kunne huske!

Pakken ble pakket opp. Smilende bladde jeg i boken, den var så fin. Enda finere enn jeg hadde klart å forestille meg! Tenk å se flere av tingene jeg og ungene har laget på trykk i en inspirerende hobbybok!

bok (4)

Boken er full av inspirasjon. Alle ideene er vist med nydelige bilder, gode forklaringer på fremgangsmåter og liste over hvilke materialer en trenger. To-do-listen min er blitt enda lengre, for jeg skal virkelig prøve meg på flere av tingene!

Etter hvert blir det nok muligheter for å kjøpe boken gjennom bloggen min. Dersom du er interessert allerede nå kan du sende meg en mail på deasogmia@hotmail.no.

Etiketter: