søndag 6. mai 2012

Utfordring: Nytt møter gammelt…

Mai-utfordringen hos NIB er igang. Jeg deltar med bilder fra kjellerstuen.

IMG_1733

En gammel trekasse fungerer som sidebord/hylle ved siden av den nye sofaen. Trekassen fra 1974, har fått hjul på seg, og er oppbevaringsplass for puter og pledd.

IMG_1734

Ved siden av trekassen står en gammel kiste, den blir brukt som bord. Alt speiler seg i det gamle tregulvet som er malt hvitt.

IMG_1742

Har du lyst til å se flere bidrag? Det kan du gjøre HER.

15 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig bidrag...
Og trekasser er så praktisk og dekorativt!
Synes våre bidrag ligner litt denne gang forresten hi, hi.
Bare litt mer farger hos meg da ;)
Lykke til.
Klem May Helen

syrinveien3 sa...

Utrolig kult! Fine bilder:)

cathrines hjerterom sa...

Hei!
Åå, så utrolig stilig bidrag! Håper det når langt!
Klem c.

Hilde - Feien og Fjong sa...

Supert bidrag og delikate fargar! :-)

Tone sa...

Kjempefint!!! Likte spesielt godt putene med tegninger på - nå ble jeg inspirert til å finne på litt pute-gøy her hjemme også! Tusen takk :)

Kremfaret sa...

Veldig stilig.. liker alt! :-) Hadde bare kjellerstuen vår sett sånn ut *drømme*... Ikke i nærheten engang! :P

NIB sa...

Nydelig!

Jeg fant bildene du linket til i Urørt, og ville gjerne bruke de, men du har sånn kopisperre:)

Ser du har veeeldig fint bidrag i nytt møter gammelt også. Kanskje du har lyst å sende oss noen bilder på mail?

norskeinteriorblogger at gmail dot com

Hvis du har tid og lyst:):)

Solveig

hobbyvimsa sa...

Flott bidrag!!Lykke til!!

ha en fin uke:)

Klem Linda:)

Britt Irene sa...

WOW:) rå stili:) jeg digger stilen din.min favoritt dette.
ha en tipptopp dag.klemz:)

Kikki sa...

NYDELIG! Sort og hvitt - enkelt, men SÅ fint! Elsker slike gamle kasser til oppbevaring!

Kristin sa...

Lekkert! Jeg elsker kjellerstuen deres med de fineste fargene!
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Kristin. Hjem og hobby sa...

Kjempe flott bidrag! Veldig stilig blanding mellom nytt og gammelt du har fått til, og putene er kjempe fine. Lykke til:-)

by.bak sa...

Det er vældig fint, skønt lyst rum - tænk at en kælderstue kan fremstå så lys! Lykke til :-)

dagdrømmeren sa...

Nydelig bidrag og knallfine bilder! Lekkert i kjellerstua di!
Klem og god natt
Tonje

Bjørkli Søndre sa...

Et nydelig bidrag! Og for et lekkert hjem du har! Liker stilen din så godt! Lagt meg til som følger her hos deg!

Ha en flott kveld!